reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Hruščáková

Lenka Hruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Som veľmi zvedavý človek a rada si veci robím po svojom. Verím, že čím viac pochopím samú seba, tým ľahšie sa mi bude žiť. Keď mám čo povedať, neostávam ticho. IG @hruscka Zoznam autorových rubrík:  práca na sebevzťahy naše každodennédetstvo, deti, výchovaNezaradenéliečenie sa z perfekcionizmulesSúkromné

reklama

Súkromné

Čo sa odohráva v hlave ľuďom, ktorí chronicky meškajú

Lenka Hruščáková

Čo sa odohráva v hlave ľuďom, ktorí chronicky meškajú

Ak by som mala povedať jednu vlastnosť, za ktorú by som ľudí najradšej ukameňovala (samozrejme s maximálnou nadsádzkou), tak by to bola ich arogancia keď si dovolia meškať...

  • 7. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 175x
  • 3
Veci, nad ktorými budeme mať vždy kontrolu

Lenka Hruščáková

Veci, nad ktorými budeme mať vždy kontrolu

Je prirodzené, že keď strácame kontrolu nad tým ako sa veci vyvinú, začneme pociťovať úzkosť a strach. V tejto neistej dobe, ktorú momentálne máme, to je vidieť veľmi zreteľne.

  • 5. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 336x
  • 0
Filmy, knihy, dokumenty, podcasty, rozhovory, ktoré ma ovplyvnili a pomohli mi

Lenka Hruščáková

Filmy, knihy, dokumenty, podcasty, rozhovory, ktoré ma ovplyvnili a pomohli mi

Ide zima, dni sa skracujú. Poznám to sama na sebe, že práve v tomto období sa potrebujem o svoju psychickú a duševnú pohodu starať ešte viac.

  • 18. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 629x
  • 1
Vzdanie sa kontroly vs. Prevzatie kontroly nad svojim životom

Lenka Hruščáková

Vzdanie sa kontroly vs. Prevzatie kontroly nad svojim životom

Príde mi, že ten život je niekedy ako surfovanie. Odvšadiaľ prichádzajú vlny. A našou úlohou je sa naučiť ich vybalancovať a surfovať ďalej.

  • 1. feb 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 693x
  • 2
David Goggins a jeho mentalita bojovníka

Lenka Hruščáková

David Goggins a jeho mentalita bojovníka

Málokto ma dokáže v dnešnej dobe zaujať, motivovať, prinútiť sa zamyslieť alebo nadchnúť. Tomuto človeku sa to rozhodne podarilo.

  • 27. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 773x
  • 0
reklama
Škodia nám sociálne siete?

Lenka Hruščáková

Škodia nám sociálne siete?

Nadávame na ten facebook... že nám žerie čas, že už sa s ľuďmi nestretávame a máme iba povrchné vzťahy a hlavne... že sa všetci majú tak krásne a šťastne, a my sa tak cítime horšie? Možnože závidime?

  • 18. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 855x
  • 0
Recept na šťastie. Chceli by ste si ho uvariť?

Lenka Hruščáková

Recept na šťastie. Chceli by ste si ho uvariť?

Do hrnca pridáš cukor, soľ a chilli papričky. Hodíš to do vody, pomiešaš a počkáš. Keď to zovrie, dáš si to do misky, pofúkaš a zješ.

  • 15. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 857x
  • 0
Ako ma deti učia... o živote

Lenka Hruščáková

Ako ma deti učia... o živote

Kým my sa snažíme učiť deti všetko o živote, deti nás učia, o čom všetkom život je. Veľa ľudí si neuvedomuje, že deti sú sami o sebe skvelí učitelia. Mali by sme ich začať menej učiť a viac sa od nich učiť...

  • 5. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 646x
  • 1
Ver svojmu životu

Lenka Hruščáková

Ver svojmu životu

Každá jedna skúsenosť, nezáleží na tom, ako zlá sa zdá, má v sebe istý druh požehnania. Cieľom je nájsť to požehnanie. – povedal múdry Buddha.

  • 23. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 788x
  • 0
Srdce vs. Rozum

Lenka Hruščáková

Srdce vs. Rozum

K životu potrebujeme aj srdce aj rozum. Srdce nás robí šťastnými... A rozum nás ťahá späť na zem, aby sme ako duše neodleteli príliš ďaleko, naspäť k láske, pretože je tam tak krásne.

  • 12. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 762x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu