reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Hruščáková

Lenka Hruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Som veľmi zvedavý človek a rada si veci robím po svojom. Verím, že čím viac pochopím samú seba, tým ľahšie sa mi bude žiť. Keď mám čo povedať, neostávam ticho. IG @hruscka Zoznam autorových rubrík:  práca na sebevzťahy naše každodennédetstvo, deti, výchovaNezaradenéliečenie sa z perfekcionizmulesSúkromné

reklama

Nezaradené

Prečo sa z nás vytráca ľudskosť?

Lenka Hruščáková

Prečo sa z nás vytráca ľudskosť?

Zamýšľam sa nad tým, čo sa s nami ako ľuďmi stalo, a aký kus reparácii nás ešte čaká.

  • 17. okt 2022
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 254x
  • 1
Čo sa stane potom, keď zazdieľame našu tvorbu so svetom

Lenka Hruščáková

Čo sa stane potom, keď zazdieľame našu tvorbu so svetom

Nedávno som si vypočula veľmi zaujímavý podcast od Morgan Harper Nichols, v ktorom mi ukázala zaujímavú perspektívu ako pozerať na veci, ktoré zdieľame...

  • 10. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 488x
  • 3
Každodenná návšteva

Lenka Hruščáková

Každodenná návšteva

Keď som premýšľala, ako lepšie opísať túto každodennú návštevu, napadlo mi podať to skrze tento jednoduchý príbeh.

  • 30. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 431x
  • 3
Ľudia a ich príbehy - rozhovor so Suzannou

Lenka Hruščáková

Ľudia a ich príbehy - rozhovor so Suzannou

Milujem stretávať zaujímavých ľudí a zbierať ich životné príbehy. Vždy ma fascinovali ľudia, ktorí majú niečo odžité a hovoria z vlastných skúseností.

  • 10. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 303x
  • 0
Za čo som vďačná roku 2020

Lenka Hruščáková

Za čo som vďačná roku 2020

Pravda je taká, že mi tento rok ubehol neskutočne rýchlo. A som za to aj veľmi rada. Neviem sa dočkať konca roka a chcem, aby bol ten nový stokrát lepší.

  • 1. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 207x
  • 2
reklama
Cítim sa previnilo, že žijem vo svete, kde ešte stále pretrváva nenávisť voči inakosti

Lenka Hruščáková

Cítim sa previnilo, že žijem vo svete, kde ešte stále pretrváva nenávisť voči inakosti

Dnes píšem z pohodlia svojho domova. Nemusím sa báť o svoj život. Mám všetko, čo k životu potrebujem. Strechu nad hlavou, pitnú vodu a jedlo v chladničke. Keď som vonku, nestretávam sa s rasistickými poznámkami.

  • 2. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 081x
  • 21
Začni ešte pred tým, než si ready

Lenka Hruščáková

Začni ešte pred tým, než si ready

Keby som mala čakať na chvíľu, kedy budem konečne pripravená na 100%, tuti fruti, na stav nejakej dokonalej pripravenosti... čakala by som celý život.

  • 27. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 401x
  • 0
Naše pocity môžeme skryť, ale nemôžme sa pred nimi skryť

Lenka Hruščáková

Naše pocity môžeme skryť, ale nemôžme sa pred nimi skryť

Odkedy som objavila Brene Brown, neviem sa jej výskumov nabažiť. Zaujala ma, lebo kto v dnešnej dobe skúma hanbu a zraniteľnosť? A ich koreláciu s odvahou a ďalšími pocitmi?

  • 23. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 567x
  • 0
Ak si prezeráš feed na instagrame a hovoríš si, že máš hrozný život, tak čítaj ďalej....

Lenka Hruščáková

Ak si prezeráš feed na instagrame a hovoríš si, že máš hrozný život, tak čítaj ďalej....

V prvom rade, ti chcem povedať, že to čo vidíš na sociálnej sieti NIE JE REALITA!!! Pozeráš sa na perfektne prepracovanú formu bulvárného magazínu, kde ale nie sú škandalózne udalosti celebrít, ale niečo ešte diabolskejšie...

  • 6. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 719x
  • 3
Mali by nás učiť, ako sa správne učiť

Lenka Hruščáková

Mali by nás učiť, ako sa správne učiť

Pred tým, než nás posadia do lavíc a začnú nás učiť, mali by nás najprv naučiť ako sa učiť. Respektíve, v ideálnom prípade by každého z nás individuálne pozorovali a zistili by, akou formou sa najlepšie učíme nové veci.

  • 28. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 447x
  • 2
reklama
Prečo by sme mali rozvinúť emočné zručnosti, ktoré naši rodičia nikdy nemali

Lenka Hruščáková

Prečo by sme mali rozvinúť emočné zručnosti, ktoré naši rodičia nikdy nemali

Každý z nás sa môže sa stať vlastným rodičom, prevychovať sa a prevziať tak zodpovednosť a moc do vlastných rúk. Nemusíme ukazovať prstom, obviňovať ostatných a byť v pozicií nešťastníka, ktorý sa proste...

  • 17. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 438x
  • 0
Aupair na Korzike - rady, pocity a fotky

Lenka Hruščáková

Aupair na Korzike - rady, pocity a fotky

Ani neviem, kde začať. Sú to síce už dva roky, odkedy som bola ako aupair na Korzike, ale spomienky ostali a nie je ich málo. Bola to naozaj skúsenosť s veľkým S, a preto som sa rozhodla nenechať si ju iba pre seba.

  • 2. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 291x
  • 18
Nemôžeš ma urobiť šťastnou! To je moja úloha.

Lenka Hruščáková

Nemôžeš ma urobiť šťastnou! To je moja úloha.

Šťastie chápem ako životnú pohodu, vedieť sa radovať, úprimne tešiť, mať energiu... Som si vedomá toho, že život je pestrofarebný a nie vždy je to ružové. To ale neznamená, že sa prestanem snažiť a pracovať sama na sebe.

  • 11. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 667x
  • 7
V živote ide o viac, než len o to - BYŤ ŠŤASTNÝ

Lenka Hruščáková

V živote ide o viac, než len o to - BYŤ ŠŤASTNÝ

Najlepšie sa mi píše, keď sa musím učiť a nestíham. Vlastne sa mi vtedy najlepšie upratuje, prokrastinuje a vlastne všetko, len nie učenie sa na skúšku. Idem Vám teda rýchlo zrhnúť celkom inšpiratívnu myšlienku z prejavu od Emily

  • 3. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 387x
  • 6
Tie najlepšie životné rady

Lenka Hruščáková

Tie najlepšie životné rady

​Hovorím, keď mám čo povedať... Keď si niečo dôležité uvedomím, niečo zaujímavé prečítam, alebo započujem, tak sa o to chcem podeliť.

  • 29. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 469x
  • 0
reklama
Deti... počujú všetko

Lenka Hruščáková

Deti... počujú všetko

Nedávno som si prečítala veľmi pravdivú myšlienku : Spôsob, akým komunikujeme so svojimi deťmi sa stane ich vnútorným hlasom.

  • 6. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 000x
  • 0
Najprv musíš chcieť stráviť zbytok života sám so sebou

Lenka Hruščáková

Najprv musíš chcieť stráviť zbytok života sám so sebou

Väčšina z nás v tínedžerskom veku potrebuje niekam patriť. Je to pochopiteľné, táto potreba sa nachádza aj v slávnej Maslowej pyramíde ľudských potrieb. Nechceme byť sami. Desí nás to.

  • 31. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 611x
  • 6
Proste si občas potrebujeme zopakovať lekciu trápenia sa

Lenka Hruščáková

Proste si občas potrebujeme zopakovať lekciu trápenia sa

Nechcela som písať o vzťahoch. Je to pre mňa príliš intímne, osobné a nechcela som si do toho púšťať široké okolie. Jedno ale nedokážem zmeniť.

  • 23. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 205x
  • 0
Život neprišiel s inštrukciami.

Lenka Hruščáková

Život neprišiel s inštrukciami.

Áno, je to pravda, tak hurá... poďme žiť život bez strachu. Aj keď s chybami, ale čo už... život neprišiel s inštrukciami ;-)

  • 7. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 815x
  • 2
Nebo aj peklo si prežijeme zaživa

Lenka Hruščáková

Nebo aj peklo si prežijeme zaživa

Aký život žijete? Aký život ste prežili? Keď raz budem stará a budem spomínať na svoj život, chcem sa pritom usmievať. To ale neznamená, že žijem život v ktorom nerobím chyby...

  • 25. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 766x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu