reklama

Začni ešte pred tým, než si ready

Keby som mala čakať na chvíľu, kedy budem konečne pripravená na 100%, tuti fruti, na stav nejakej dokonalej pripravenosti... čakala by som celý život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poslednou dobou zisťujem, že ma fascinujú ľudia, ktorí zdieľajú proces, nie výsledky.

Obdivujem takých ľudí, ktorí ešte nie sú majstrami sveta, nie sú šampiónmi, jedničkami...začali niečo a sú niekde v polovici, idú si svoje a zdieľajú svoj postupný proces... 

Viete... títo ľudia ešte nevyhrali jackpot, oskara ani ešte nenapísali bestsellery... nevedia kam to až dotiahnú, a či vôbec. 

Ukazujú sa vo svojej zraniteľnosti, nie vo svojej dokonalosti. 

A to je niečo, čo je pre mňa absolútne WOW vlastnosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lebo začať pred tým, než sa cítiš pripravený, ukázať sa ešte pred tým, než si na stupienku víťazov... si vyžaduje brutálne veľkú dávku O D V A H Y .

Ja som si vždy vravela, že je potreba čakať, až bude všetko tip top. A až potom nejako tá odvaha sama príde. 

Ale tá samotná myšlienka, že mám čakať na to, kým sa budem cítiť pripravená alebo až na to, keď budem konečne niekde v cieli... ma uzemňuje a nedovolí mi roztvoriť krídla... už TERAZ. 

Je to lákavá predstava, zdieľať už len výsledky, ovocie, trofeje a medajly. Ale je to rozprávka, ktorú si už nechcem viac čítať na dobrú noc. 

Namiesto toho, chcem zdieľať svoj proces. Zdieľať to, že som, rovnako ako väčšina z vás, na nejakej ceste, na ktorej som sa ja osobne rozhodla neostať ticho a nečakať. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A aj keď veľmi rada sledujem a som vďačná za takých ľudí, ktorí to už dotiahli do cieľa, a delia sa o skúsenosti, o rady, o ich životný príbeh...

Tak veľmi ma bavia a rada pozorujem životnú cestu aj na prvý pohľad obyčajných ľudí, ktorí idú s kožou na trh, a nie vtedy, keď už to všetko vyhrali, ale práve ešte dáávno pred tým.

Padajú a vstávajú silnejší.

A odvaha neprichádza sama, ale práve vďaka tomu, že sú stále v “aréne” ako skvelo popisuje autorka Brene Brown.

Nech je takých ľudí viac.

Ja ich spoznávam čoraz viac a sama k nim chcem patriť.

Lenka Hruščáková

Lenka Hruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Som veľmi zvedavý človek a rada si veci robím po svojom. Verím, že čím viac pochopím samú seba, tým ľahšie sa mi bude žiť. Keď mám čo povedať, neostávam ticho. IG @hruscka Zoznam autorových rubrík:  práca na sebevzťahy naše každodennédetstvo, deti, výchovaNezaradenéliečenie sa z perfekcionizmulesSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu