reklama

Proste si občas potrebujeme zopakovať lekciu trápenia sa

Nechcela som písať o vzťahoch. Je to pre mňa príliš intímne, osobné a nechcela som si do toho púšťať široké okolie. Jedno ale nedokážem zmeniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Táto „problematika“ ma neskutočne priťahuje, baví ma o nej čítať, počúvať, rozprávať sa. Cítim, že by som tu mala niečím asi prispieť aj ja. Veď mi môj život ponúkol veľa nevšedných, dych berúcich situácií, počas ktorých som sa veľa naučila a veľa pochopila. Ak to dokáže pomôcť hoc len jedinému človeku, tak v tom vidím zmysel. A vlastne týmto písaním pomáham určite minimálne jednej osobe- sebe.

Poďme na to...

Proste si občas potrebujeme zopakovať lekciu trápenia sa. Niekedy si to ani neuvedomíme, ale trápime sa dookola dlhé dlhé dni,mesiace či roky. A na živote je úžasné to, že pokiaľ lekciu nepochopíš, zopakuje ti ju. Takže ak si nepochopila, že sa máš naučiť ako sa mať rada, ako sa rešpektovať, prijať sa, tak sa ti v živote budú objavovať situácie, osoby, ktoré ťa to naučia. Dobrým či horším spôsobom, ale smerujú k výsledku. Máš sa niečo naučiť, ak sa ti niečo nedarí, alebo ak sa trápiš. Nie je to náhoda. A určite to nie je zbytočné. Je to naopak veľmi dobre naplánované, načasované, lekcia vždy prichádza v pravú chvíľu. Efekty si uvedomíme až spätne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prejdem k veci...

Po osudovom partnerovi, prichádza na rad duchovný. Osudový nás učí, ukazuje nám naše tiene, provokuje v nás to, čo máme nevyriešené, nastavuje nám zrkadlo. Je to väčšinou ako telenovela, hádky, drámy, krik a plač. Hry, chvíľkové vzrušenia a prchavé pocity lásky alebo šťastia. Tento partner nás naučí ako si vážiť samú seba, ako si vyriešiť všetky bloky a chybné programy v nás. Skončí to pravdepodobne katastrofou, trápenie už je tak silné, že sa vzťah rozpadne. Po období smútku, trápenia sa, silných emočných okamihoch, nastane obdobie transformácie. Ticho, liečenie, samota. Je to obdobie kedy sa môžeme vyčistiť, preskúmať svoje hodnoty, svoj život ako taký, začať sa na svet pozerať inými očami... bez klapiek. Po tom, čo v sebe človek zahojí rany, odstrání chybné vzorce správania, začne cítiť, že je pripravený. Pripravený na ďalšie dobrodružstvo zvané vzťah. Tentokrát ale zdravý vzťah. Na scénu môže prísť duchovný partner. Ktorý už nerobí zrkadlo na tiene. S ním vo vzťahu kvitnete a rastiete. Všetko je zrazu tak jednoduché. Už sa nepotrebujete hádať, už nepotrebujete hrať hry, nepotrebujete na seba žiarliť, nemusíte sa už o nič strachovať, či cítiť nejakú neistotu. Pretože si už vážite samú seba natoľko, že by ste už nikdy nedopustili, aby sa k vám niekto správal s neúctou. Pretože už sa milujete natoľko, že by ste nikdy nedopustili, aby ste boli vo vzťahu s niekým, kto vás skutočne nemiluje. Pretože už ste našli lásku a pochopenie v sebe, a tak ju ste schopné aj vytvárať a zdielať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je to krásny pocit zadosťučinenia, keď po osudovom(karmickom) partnerovi prichádza na rad duchovný(spriaznená duša). Príde ako sladká odmena za to, že ste to vydržali a dokázali sa poučiť a naučiť všetko potrebné.

Lenka Hruščáková

Lenka Hruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Som veľmi zvedavý človek a rada si veci robím po svojom. Verím, že čím viac pochopím samú seba, tým ľahšie sa mi bude žiť. Keď mám čo povedať, neostávam ticho. IG @hruscka Zoznam autorových rubrík:  práca na sebevzťahy naše každodennédetstvo, deti, výchovaNezaradenéliečenie sa z perfekcionizmulesSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu