reklama

Život neprišiel s inštrukciami.

Áno, je to pravda, tak hurá... poďme žiť život bez strachu. Aj keď s chybami, ale čo už... život neprišiel s inštrukciami ;-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Odvaha je to čo odlišuje ľudí, ktorí si naplňujú svoje sny od ľudí, ktorí o tom iba snívajú.

Skúsenosti vytvárajú budúce sebavedomie.

A vraví sa.. budeš raz učiť to, čo sa potrebuješ najviac naučiť.

Ak ste trpeli, alebo ak trpíte, tak utrpenie je tu na to, aby nás niečo naučilo.

Niekedy to chvíľu trvá... Napríklad ja som musela dôjsť až na úplne dno, aby som zistila, že už existuje iba cesta hore.

Utrpenie vytvorí skúsenosť, vďaka ktorej budete môcť dokonale pochopiť človeka, ktorý bude ešte stále trpieť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V ideálnom svete by sa podľa mňa mali o bezdomovcov starať bývalí bezdomovci, ktorí sa z ulice dostali. O narkomanov by sa mali starať tí, ktorí boli závisli, ale tiež sa z toho dostali. Psychológ vám tiež povie „Aj ja som niečo podobné zažil“, pretože táto „podobnosť“ zapríčiní to, že vás ten druhý môže dokonale pochopiť.

Mňa z mojej temnoty tiež dostal človek, ktorý si prešiel tým čo ja. Ostatných som nepočúvala.

A preto... stále keď niečo ťažšie prežívam, tak si hovorím, že to má celé nejaký hlbší dôvod. Raz až to prekonám, budem schopná pomôcť ľuďom, ktorí sa z toho ešte nedostali.

To mi dáva silu a motiváciu stále sa rozvíjať ďalej a pracovať na sebe. Vlastne investícia do seba, ktorá rozvinie dušu a mentalitu, je niečo, čo sa nedá vykúpiť peniazmi. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O tom to predsa je. Žiť život tak, aby ste sa v starobe mohli usmievať a v očiach vám svietili plamienky, pretože ste naplnili svoj životný potenciál.

Obrázok blogu
Lenka Hruščáková

Lenka Hruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Som veľmi zvedavý človek a rada si veci robím po svojom. Verím, že čím viac pochopím samú seba, tým ľahšie sa mi bude žiť. Keď mám čo povedať, neostávam ticho. IG @hruscka Zoznam autorových rubrík:  práca na sebevzťahy naše každodennédetstvo, deti, výchovaNezaradenéliečenie sa z perfekcionizmulesSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu